piątek, 14 grudnia 2012

Odcinek 2

-Patatajam, patatajam!-nuciłam głośno skacząc po piernikowej drodze. Swoją drogą ciekawe gdzie prowadzi? Aaa tam. Kogo to obchodzi? Teraz jestem lamą! Wiem to dzięki kopytkom
-Auu!-coś pisnęło pod moim kopytkiem. Spojrzałam tam. Piernikowy ludzik!
-Przepraszam, ale to nie jest dobry pomysł żebyś chodził po piernikowej drodze pierniku!-powiedziałam
-Jak się odzywasz do starszych ty niewychowana lamo!-i odszedł
-A to stary piernik-mruknęłam patatajając dalej. Wtem wpadłam na coś.
-Wooooooow!-powiedziałam-sztuciec!
-Tak mnie zwą-odparł ogromny wdelec-Lusterka?
Jakaż ze mnie piękna lama!     Zaraz ja mam coś w pyszczku?! Pfu! W tak z innej beczki skąd on wytrzasnął to lustro? Sztućce chyba nie mają kieszeni prawda?
-Zapraszam do środka!-powiedział
-Aha ok, ale jeśli walnę w nie łbem to ci przykopytnę!-przerwałam-aż ci wąsy spadną!
-Nie dyskutuj tylko z kopytka do lustra!
Zrobiłam co kazał. Znalazłam się w jakimś białym budynku. Przed sobą zobaczyłam pana Lamę z długą bródką.
-Eee cześć-powiedziałam niechętnie
-Nowa lama ninja? Mów mi Piróg.
-Dobrze panie Piróg
-Jaki chcesz mieć kryptonim operacyjny?-zapytał serio
-hmmm... Już wiem, wiem!.. ooł zapomniałam-powiedziałam z przerwami. Piróg pacnął się w głowę kopytem. Zaraz, zaraz.. Jak to możliwe? Ok nie wnikam.. O mam!
-GERARD!-krzyknęłam
-Dobrze chyba jest wystarczająco dziwne-powiedział poważnie-A jako zwykła lama jakie masz imię?
-Gaba!-zaczęłam patatajać wokół niego-Lalalala jestem Gerard! Gerard! Geraaaaard!!-zakończyłam moją balladę o Gerardzie. O super! Będzie hitem! Ciekawe czy mają tu jakieś lamie radio?
-A co jedzą takie lamy?-zapytałam
 -Budyń, budyń i jeszcze raz budyń. Ostatecznie, ale rzadko trawę. A pijemy kubusia albo śliwkową rzekę!
-Kubusia!!! Jej kocham kubusia i buuuudyń!!-zaczęłam skakać.
-GERARD! Ogarnij się!-zawołały do mnie cytryny? Skąd tu nagle cytryny?!
-Eee hej wam-powiedziałam zdziwiona. Postanowiłam odpatajać od nich. Zwiedzę sobie ten budynek
+++++++++++
No i jak? xD Wystarczająco powalony?


2 komentarze:

  1. Heuhe XD Jak tak dalej pójdzie to ja umrę, a wiesz czemu? Bo przez cały czas się chichrałam XD Umrę ze śmiechu, nie ma co XD Świetne to jest ;) Poprawia humor... Jestem Gerard - nie ma co XD Ja też chcę Kubusia i budyń ;p Ale niech to będzie tajemnica....;)
    No więc czekam na następną część ;)
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jak wystarczająco powalony! Genialny! xD
    Przez cały czas się śmiałam ;P
    Nie no, to jest świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń